Testimoni carotomax Shaklee Mata Buta Melihat Kembali

Testimoni carotomax Shaklee Mata Buta Melihat Kembali

Pemilik testimoni merupakan seorang pengidap kencing manis, darah tinggi dan beberapa lagi, berumur lingkungan 60 tahun kut, saya ada bersembang dengan beliau dan isteri tapi saya lupa nak tanya umurnya, tapi saya agak sekitar tu la.

 

Mengikut isteri abang ni, ketika suaminya diserang mild stroke beliau tidak segabra apabila tiba-tiba kedua mata beliau tidak dapat melihat apa-apa lagi, dunia menjadi gelap gelita, ye “buta”…

 

Suaminya jadi begitu stress, pemarah dan tak ketahuan apabila kedua matanya “buta”,  berjalan mundar mandir ke hulu ke hilir, cepat ‘naik angin’ dan siang2 pon suruh pasang lampu dsb, suasana rumah jadi agak tegang ketika itu.

Menurut doktor, mata sebelah beliau memang sudah buta disebabkan komplikasi kencing manis dan yang sebelah lagi ada darah beku yang agak besar menutup seluruh anak mata beliau (pupil).

anak mata

 

Testimoni carotomax Shaklee Mata Buta Melihat Kembali

Bagaimana al kisahnya?

Abang tu cerita, abang tu pesan pada anak2 dia untuk carikan vitamin untuk mata, dipendekkan cerita anak dia diperkenalkan dengan Carotomax Shaklee.

Setiap hari abang tu pun makan sungguh-sungguh vitamin tu kata isterinya. Selepas seminggu isteri dia tanya, macamana ada perubahan ke? Tak de apa pun, dia jawab macam tak puas hati, tapi teruskan makan lagi.

Masuk minggu kedua, tiba-tiba dia nampak darah beku sebesar 50 sen tu bergerak dan pecah dan mula boleh nampak sikit, lepas tu blood clot tu semakin mengecil dan mengecil dan habis, so beliau mendapat penglihatannya semula, miracle kan…itu lah kisahnya dan semua pun berlaku dengan izin Allah pastinya

Disebabkan testimoni abang tu jirannya mula search shaklee untuk masalah kesihatan keluarganya iaitu, sakit lutut, kencing manis, darah tinggi, resdung dsb dan jumpa blog saya dan kini ahli shaklee dan pengguna shaklee yang berdisiplin, alhamdulilah dan beliau yang memperkenalkan saya dengan jirannya yg hepi dgn shaklee kerana mampu melihat semula itu.

 

carotomax

 

 

Testimoni carotomax Shaklee Mata Buta Melihat Kembali

Begitulah nikmat penglihatan yang Allah beri yang kadang-kadang kita rasa nikmat yang kita miliki adalah hak kita sepenuhnya, sedangkan nikmat itu boleh ditarik balik, biasanya bila dah hilang baru terasa ianya begitu berharga…maka syukur Alhamdulillah atas segala nikmat yang sedang kita miliki.

Tanda kita menghargai…selain bersyukur, kita juga perlu cuba melakukan suruhan dan menjauhi larangan Nya.

Selain amal ibadat wajib, menuntut ilmu dan sebagainya, lslam juga menghendaki kita memakan makanan yang bukan saja halal, tetapi baik khasiatnya, supaya orang lslam itu sihat tubuh badan, hati dan pemikiran, lnsyallah.

Orang lslam yang sihat tentunya dapat menyumbang lebih berbanding yang sakit kencing manis, darah tinggi, stroke, jantung dsb. Sumbangan berbentuk apa saja apatah lagi sumbangan yang menuntut kekuatan fizikal seperti untuk pergi kemedan jihad seperti sedara-sedara lslam kita di Gaza, syria dll.

Semoga Allah bantu sedara-sedara kita di Gaza dan seluruh dunia dalam perjuangan mereka menentang musuh lslam no 1, yang sentiasa mencari jalan untuk merosakkan lslam secara nyata dan sembunyi.

 

Testimoni carotomax Shaklee Mata Buta Melihat Kembali

Kesimpulan: Diharap perkongsian ini dapat memberi sedikit pengajaran dan kekuatan untuk berdisiplin dalam mengamalkan sebarang produk shaklee. Untuk harga boleh klik di sini. 

Sebarang pertanyaan produk dan ingin menjadi ahli shaklee boleh hubungi saya seperti di bawa.

 

ibu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*